پخت کیک در قالب سیلیکونی
اخبار و رویدادها, قنادی

طرز استفاده از قالب سیلیکونی برای کیک

شاید برای شما هم جالب باشد که بیشتر قالبهای شیرینی پزی و قالب های نانوایی که در فروشگاه ها فروخته می شود سیلیکونی هستند، و این به این دلیل است که قالب های سیلیکونی را بسیار راحت می توان استفاده کرد. اما اگر شما تا کنون از ظروف سیلیکونی استفاده نکرده اید ممکن است بخواهید بدانید که: چگونه از ظروف سیلیکونی برای پخت استفاده می شود؟ آیا می توان از قالب های سیلیکونی در فر استفاده کرد؟ در اجاق مایکروویو چطور؟ پخت با ظروف سیلیکونی در چه دمایی امن است؟ در این مقاله به طرز استفاده از قالب سیلیکونی برای کیک ، شیرینی و شکلات خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

طرز استفاده از قالب سیلیکونی برای کیک

طرز استفاده از قالب سیلیکونی برای کیک در فر

اگر چنانچه برای اولین بار است که از قالب های سیلیکونی استفاده میکنید حتما داخل قالب را با روغن اسپری کنید

این کار حتی برای مبتدیان هم تضمین میکند که چیزی به داخل قالب نخواهد چسبید.

مشاوره تلفنی

قالب های سیلیکونی انعطاف پذیر هستند؛ این ویژگی باعث می شود تا  جای زیادی در قفسه های شما اشغال نکند و بتوانید به راحتی کیک و نان را از قالب بیرون بیاورید، توصیه می شود قبل از ریختن مایع خمیر داخل قالب ، آن را روی یک صفحه محکم قرار دهید و به راحتی ان را جا به جا کنید و در هنگام بیرون اوردن قالب از فر نیز کار راحت تر است.

طرز استفاده از قالب سیلیکونی کیک

قالبهای سیلیکونی به زمان بیشتری برای پخت نیاز دارد

ممکن است متوجه شوید که هنگام پخت به زمان بیشتری نیاز دارید این زمان را می توان با یک قالب فلزی که رنگ تیره ای دارد مقایسه کرد که زمان بیشتری برای گرم شدن آن لازم است این زمان فقط 5 یا 10 دقیقه بیشتر است!

قالب های سیلیکونی مقاوم به حرارت هستند؛ در فر و همچنین در مایکروویو میتوان با خیال راحت از آنها استفاده کرد، بسته به نوع سیلیکونی که دارند تا حتی 375 درجه سانتیگراد رو هم میتوانند تحمل کنند به همین دلیل به سادگی و بدون تغییر رسپی میتوان تمام دستورهای پخت غذا، کیک، شیرینی و کوکی ها را در انها اجرا کرد.

راهنمای قالب سیلیکونی کیک پزی

سرد کردن سیلیکون بعد از پخت

خنک کردن قالب درست به همان روش خنک کردن قالب فلزی یا شیشه ای است. کیک پخته شده را حداقل 30 تا 45 دقیقه روی یک قفسه خنک کننده قرار دهید تا به خوبی خنک شود.

خارج کردن کیک از قالب

شاید بهترین بخش از پخت و پز در قالب های سیلیکونی خارج کردن مواد داخل قالب باشد زیرا سیلیکون بسیار انعطاف پذیر بوده و به راحتی خم می شود.

بخت کیک در قالب سیلیکونی در فر

شستشو در ماشین ظرفشویی

از فواید دیگر قالب های سیلیکونی میتوان به شستشوی راحت در ماشین ظرفشویی اشاره کرد که هیچ آسیبی آنها را تهدید نمیکند.

توجه به این نکته ضروری است که هرگز نباید کیک را در حالی که هنوز در قالب سیلیکون است برش دهید. با توجه به اینکه سیلیکون بسیاری از کارها را راحت میکند ولی در مقابل اشیا تیز و برنده مقاوم نیست.

آموزش قالب شیرینی پزی سیلیکونی

سفارش قالب های سیلیکونی

شما می­ توانید انواع قالب ها را از طریق بیک صنعت سفارش دهید. بیک صنعت ارایه دهنده انواع قالب سیلیکونی نان ، کیک ، شکلات ، ژله و دسر می باشد و شما می توانید با جستجو در سایت یا تماس با شرکت قالب مورد نظر خود را پیدا کنید.

در بیک صنعت شما می‌توانید بیزینس خود را راه اندازی و شروع کنید. متخصصان ما تلاش می‌کنند شما در کسب و کار های مختلف مثل راه اندازی سوپر مارکت شروع به کار کنید و از آن لذت ببرید.

همچنین اگر به دنبال راه اندازی کترینگ هستید اما نمی دانید چگونه، به مقاله آن سر بزنید تا همه چیز را درباره آن بدانید.

خرید انواع قالب‌ سلیکونی از بیک صنعت

مجموعه بیک صنعت یک واحد تجاری فعال در زمینه فروش ماشین آلات و تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، قنادی و نانوایی‌ است. برای دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با  شماره‌تلفن‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *