بهترین سرخ کن صنعتی چیست
رستوران, مقاله ها

معرفی بهترین سرخ کن صنعتی برای فست فود

امروزه وجود تجهیزات صنعتی آشپزخانه، پخت غذا در رستوران‌ها و سایر صنایع غذایی را راحت‌تر کرده است. در تولید این دستگاه‌ها از روش‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین استفاده می‌شود. به همین دلیل سرخ‌کن‌های صنعتی می‌توانند مواد غذایی را به صورت یکنواخت و با کمترین روغن سرخ نمایند. اگر شما نیز قصد خرید بهترین سرخ کن صنعتی را دارید، باید با ویژگی‌ها و مدل‌های این سرخ‌کن آشنایی داشته باشید. در ادامه به بررسی مشخصات یک سرخ‌کن صنعتی باکیفیت می‌پردازیم.

فهرست محتوا

آشنایی با انواع سرخ‌کن‌های صنعتی

سرخ‌کن‌های صنعتی از لحاظ اشکال و اندازه متفاوت هستند و با منابع گرمایی مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در آشپزخانه‌های صنعتی برای تهیه انواع غذاهایی نظیر سیب‌زمینی سرخ کرده، حلقه‌های پیاز، غذاهای دریایی و مرغ سوخاری این دستگاه‌ها به کار می‌روند. از جمله انواع سرخ‌کن صنعتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       سرخ‌کن‌های ایستاده

سرخ‌کن‌های ایستاده ابعاد بزرگی دارند و روی پایه قرار می‌گیرند. از این دستگاه‌ها برای مصارف با حجم متوسط یا زیاد استفاده می‌شود.

معرفی بهترین سرخ کن صنعتی

 

·       سرخ‌کن‌های رومیزی

این سرخ‌کن‌ها نسبت به انواع ایستاده کوچک‌تر هستند و روی پیشخوان قرار می‌گیرند. سرخ‌کن‌های رومیزی برای مصارف کم تا متوسط انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند.

آشنایی با بهترین سرخ کن صنعتی

·       سرخ‌کن‌های تخصصی

از سرخ‌کن‌های تخصصی برای پخت غذاهای خاص نظیر مرغ سوخاری یا دونات استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث استفاده از آن‌ها برای کاربردهای خاص شده است.

سرخ‌کن‌های صنعتی به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات در آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌ها محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرخ‌کن‌های صنعتی ایستاده، رومیزی و تخصصی اشاره کرد.

معرفی بهترین مدل‌های سرخ‌کن صنعتی

اگر قصد خرید بهترین سرخ کن صنعتی برای فست فود یا رستوران خود را دارید، آشنایی با بهترین مدل‌های این سرخ‌کن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و باعث می‌شود که بتوانید بهترین مدل را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. از جمله بهترین مدل‌های این سرخ‌کن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       سیب‌زمینی سرخ‌کن

سرخ کن سیب زمینی موجود در فروشگاه بیک صنعت برای پخت انواع غذاها نظیر ایرانی، فرنگی و فست ‌فود انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. همچنین این نوع سرخ‌کن ایستاده بوده و می‌تواند حجم قابل‌توجهی از مواد غذایی را سرخ کند. این دستگاه منحصربه‌فرد در مدل‌های گازی دارای قابلیت‌هایی نظیر برنر استیل، ترموکوبل، ترموستات برای تنظیم دمای روغن، جرقه‌زن و شیر تخلیه روغن است. همچنین مدل‌های برقی آن دارای المنت اروپایی، شیر تخلیه روغن و ترموستات برای تنظیم دمای روغن هستند که با‌عث کاربردی بودن این محصول می‌شوند.

سرخ کن سیب زمینی

·       سرخ‌کن پیراشکی رومیزی

از گذشته تاکنون پیراشکی یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌ها در سراسر دنیا بوده که در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. همین موضوع باعث حساسیت بالای تولیدکنندگان برای افزایش کیفیت پیراشکی می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که به افزایش کیفیت پیراشکی کمک می‌کند، چگونگی سرخ شدن آن است. برای این منظور می‌توانید از سرخ‌کن پیراشکی رومیزی استفاده کنید.

دستگاه سرخ کن پیراشکی ارائه شده توسط مجموعه بیک صنعت با استفاده از فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شود و امکان پخت پیراشکی بی‌نظیری را برای مشتریان فراهم می‌کند. این دستگاه سرخ‌کن دارای دو مدل رومیزی و ایستاده است که مدل رومیزی آن ظرفیت تولید اسمی 180 عدد در ساعت و نوع ایستاده آن ظرفیت تولید اسمی 300 عدد در ساعت را دارد.

سرخ کن پیراشکی

با خرید سرخ کن پیراشکی دیگر نگرانی بابت سرخ شدن یکنواخت و با کیفیت پیراشکی‌های خود نخواهید داشت. زیرا در این سرخ‌کن از سیستم برگردان استفاده شده است. سیستم برگردان این محصول یک اهرم دارد که باعث کاربری آسان آن می‌شود. همچنین این دستگاه به سینی ویژه خمیر، سیستم تصفیه روغن و بالابر برقی مجهز است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم دیجیتال کنترل دما و اتاق تخمیر برای عمل‌آوری خمیر اشاره کرد.


برای راه اندازی فست فود نیاز به مشاوره در زمینه خرید تجهیزات، طراحی دکور، طراحی منو و… دارید، جهت دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانید با مشاوران مجموعه بیک صنعت تماس حاصل بفرمائيد.


ویژگی‌های بهترین سرخ‌کن صنعتی

اگر قصد خرید بهترین سرخ کن صنعتی برای فست فود را دارید، باید به ویژگی‌هایی نظیر قدرت و کارایی دستگاه، کنترل دقیق دما و زمان، مقاومت در برابر خوردگی و آسیب، سهولت در استفاده، طراحی مناسب، بهداشت و صرفه اقتصادی توجه داشته باشید. از جمله ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به قابلیت سفارشی‌سازی و تنظیمات گسترده اشاره کرد. رشد صنایع غذایی و نیازهای مختلف این صنعت باعث شده است که سرخ‌کن‌های صنعتی با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شوند.

ویژگی‌های بهترین سرخ کن صنعتی چیست


جهت مشاوره در زمینه راه اندازی رستوران می‌توانید با کارشناسان مجموعه بیک صنعت تماس بگیرید، مشاوران این مجموعه تجربه راه‌‌اندازی چندین رستوران موفق را دارا می‌باشند.


نکات مهم برای خرید سرخ‌کن صنعتی

برای اینکه بهترین سرخ کن صنعتی را خریداری کنید، باید به نکات مهمی توجه نمایید که این نکات به شرح زیر هستند:

·       توجه به حجم سرخ کن

اولین قدم برای انتخاب سرخ‌کن صنعتی مناسب، مشخص کردن حجم موردنیاز است. ظرفیت این دستگاه به تعداد مشتریان و حجم غذاهای سرخ‌کردنی در طول روز بستگی دارد. سرخ‌کن‌های صنعتی در حجم‌های مختلف از 6 تا 150 لیتر در بازار موجود هستند.

·       تعداد لگن‌ها

این دستگاه‌ها با یک یا چند لگن تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های تک لگن سرخ‌کن برای رستوران‌های کوچک‌تر که منوی محدودی دارند، مناسب هستند. در حالی که امکان استفاده از مدل‌های چند لگن برای پخت همزمان غذاهای مختلف وجود دارد.

مشاوره تلفنی

·       سوخت سرخ‌کن صنعتی

سرخ‌کن‌های صنعتی در انواع گازی و برقی تولید و بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های گازی این دستگاه‌ها قیمت پایین‌تری داشته و گرما را با سرعت و قدرت بیشتری ارائه می‌دهند. اما کنترل دمای سرخ‌کن‌های صنعتی گازی دشوار است. از طرفی سرخ‌کن‌های برقی نمایش دقیق‌تری از دما دارند و تمیز کردن آن‌ها به راحتی انجام می‌گیرد. اما این سرخ‌کن‌ها با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند.

·       سایر ویژگی‌ها

برخی از سرخ‌کن‌های صنعتی دارای امکانات اضافی نظیر تایمر ترموستات، قابلیت تنظیم فیلتر روغن و شیر تخلیه هستند. وجود این ویژگی‌ها در سرخ‌کن‌های صنعتی به افزایش ایمنی، بهبود کارایی و افزایش کیفیت غذای شما بسیار کمک می‌کند.

از تجهیزات کاربردی در فست فودها می‌توان دستگاه خردکن سیب زمینی را نام برد، این دستگاه با سرعت و دقت بالا اقدام به خرد کردن سیب‌زمینی می‌نماید. برای استعلام قیمت دستگاه سیب زمینی خلال کن صنعتی می‌توانید با کارشناسان فروش مجموعه بیک صنعت تماس حاصل بفرمائید.

برای خرید بهترین سرخ کن صنعتی نیز مانند خرید هر محصول دیگری توجه به نکاتی اهمیت دارد. از جمله مهم‌ترین نکات برای خرید این محصول می‌توان به حجم سرخ‌کن، تعداد لگن‌ها، سوخت دستگاه، قابلیت تنظیم فیلتر روغن، تایمر ترموستات و… اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی ویژگی‌های بهترین سرخ کن صنعتی پرداختیم و به نکات خرید آن اشاره کردیم. استفاده از تجهیزاتی نظیر سرخ‌کن‌های صنعتی در رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی بسیاری از امور را تسهیل می‌کند. این سرخ‌کن‌ها در انواع مختلفی تولید و بازار عرضه می‌شوند که شما بر اساس نیاز خود می‌توانید بهترین سرخ‌کن را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید: جهت کسب اطلاع از مراحل و کاربرد دستگاه تصویه روغن در فست فودها، مقاله تصفیه روغن خوراکی را مطالعه فرمائید.

بیک صنعت، معتبرترین مرکز فروش تجهیزات رستوران

اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه صنایع غذایی و رستوران را دارید، باید تجهیزات مربوط به کسب‌وکار خود را از فروشگاهی معتبر خریداری نمایید. فروشگاه بیک صنعت از جمله فروشگاه‌های فعال در حوزه ارائه تجهیزات قنادی، نانوایی، رستوران، شکلات‌سازی، بستنی و کافی شاپ است که به فروش سرخ‌کن‌های صنعتی نیز می‌پردازد. در صورتی‌که در زمینه خرید هر یک از این محصولات به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان بیک صنعت در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *